HTML

POKOL 766. bugyra

2010.07.27. 21:24 Dr. Remus Moody

Faszom...

 

Kiirom statuszba h nem csesztem el semmit, erre szarul érzem magam. A kiscsaj hazudott én meg beszoptam. Könnyű beszopni, ha öreg vagy és hülye. Úgyis könnyű beszopni, ha a másik messen hazudozik. Fasz kivan az egésszel. Szerintem játszadozik. Nekem meg nincs elég farkam ehhez.

 

Nem hiszem el. Májusban már régesrég együtt voltak én meg nem vettem észre. I'm such a fuckin looser. I fuckin hate that so fuckin much. Szeretném leírni amit Moody. Szeretném odabaszni az életem kékesfekete falára, h FUCK. Belekarcolni a kibaszott szénbe. Erőltessem magam ilyen-olyan kicseszett helyzetekbe. Is that good for me?

 

Mi a halál véreres, megveszekedett faszáért játszom? Eszter férjhezmegy, mindenki beleerőlteti magát olyan helyzetekbe magát ami nem való neki, amibe belerokkan, ami indukál egy vagon új gondot. Én is ezt akarom? összejönni és beleesni valakibe akivel nem is vagyunk jók?

 

,,amikor már évek óta úgy kelsz fel, h minden ádott nap minden csatát meg kell nyerni, mindig be kell bizonyítani, hogy Te vagy a legjobb. Nagyon elkezdtem félni, hogy mi van ha nem én vagyok a legjobb..''

 

Metróba kéne költöznöm. Szürkésfehér csíkos, a kosztól omladozó undorító szemét falak. Pont mint én . A csíkokat leszámítva. Bár ha jobban belegondolok az is megvan.

 

Úgy érzem magam, mint egy féreg akinek levágták a fejét és most tekergőzik ide-oda araszol, azt hiszi h változtat valamin, de csak egy helyben toporog miközben mindig más irányba néz...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smoothienights.blog.hu/api/trackback/id/tr552180904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása